Inflyttad.

Nu har jag bott här i Umeå i nästan tre dagar. Jag trivs, visst. Men jag hade faktiskt, om jag ska vara ärligt, bott kvar i Örebro. Allt är så tryggt där. Man vet allt om alla platser och människor utan och innan. Här blir jag förvirrad bara jag går utanför min lägenhetsdörr.
Tur för mig att Jens är här och håller mig lite sällskap ett par dagar. Annars hade jag förmodligen legat i sängen och störtbölat...
Men okej. Lägenheten är jättenajs. Har fått i ordning riktigt fint ( bilder kommer snart finnas i min bdb, http://lazydaisy.bilddagboken.se). Att dela kök med folk är inte heller några problem. De andra som bor här syns knappt till.

Men nu orkar jag inte skriva mer. Är helt slut i huvudet efter allt. Ha det sålänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0