Slut på lovet.

Imorgon drar skolan igång igen. Har lite ångest men är lite lättad också. Nu har jag någonting att sysselsätta mig med under dagarna. Dock har jag engelska C imorgon som gör att jag nästan börjar grina vid blotta tanken av det. Men jag hoppas att hon drabbats av minnesförlust och glömt bort att jag har 78% frånvaro och inte varit där på någon redovisning eller skrivit en enda uppsats. Ett litet G är allt jag vill ha. Snälla(A)
Projektrapporten är jag nästintill klar med. Skriver sista biten imorgon så blir det bra med det också:)

Shit vad jag skriver om tråkiga saker i den här bloggen. Jag ber om ursäkt.

får fortfarande akuta ångestattacker titt som tätt. Egentligen utan anledning om man tänker på hur det var i fredags. ingen mening med att oroa sig för allt, egentligen. Men jag är ju så jävla kär och jag vill att du ska vilja vara med mig...inte att jag ska behöva fixa allt hela tiden. Jag vill ha söta sms utan att först behöva skicka. Jag vill bara att du ska bry dig. Snälla.

Tjing(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0