För tidiga julklappar och en stundande hemresa.

Nu har jag haft jullov i en och en halv vecka. Tiden går så sjukligt sakta och jag har så mycket spring i benen att jag inte vet var jag ska ta vägen. Ut vill man ju inte iallafall. ( Jordens äckligaste väder har lagt sig över Umeå och verkar inte ha någon tanke på att försvinna...)
Så jag har fått roa mig med annat. MSN är ju en klassiker, så länge ens vänner är online vill säga. Annars har det blivit lite bak, lite läsning, lite packning och lite tvspelning. Och julklappsrimning.

På tal om julklappar. Erik fick öppna sin igår, bara för att jag skulle hinna hitta en ny om denna inte passade. Blev iallafall ett litet "spel" skulle man kunna säga. 52 Romantiska Veckor. Går ut på att vi varannan vecka tar var sitt kort ( han tar ett och veckan efter tar jag ett) där det står romantiska gärningar vi ska ägna oss åt under en veckas tid. Tror det kan bli riktigt mysigt, för att inte tala om roligt. Är dock lite orolig för att det ska vara världens porr grejer, men eftersom att det heter romantiska veckor så hoppas man ju att det är lite mindre läskiga grejer.
Så nu är du fast med mig ett helt år till, Babe!



Hur som...På fredag bär det av hemåt. Eller ja, hem och hem. Till Örebro åtminstånde. Har bokat upp helgen med vänner, party och massa kattmys. Kommer dock längta hem till Umeå nästan hela tiden. Känns jättekonstigt att åka ifrån Erik och allt här för en vecka i Ingenstans. Men med tanke på att det är föräldrarna som betalar så kan jag ju inte tacka nej.

Nej, nu ska jag hem till min lägenhet och duscha. Ta hand om er!


Kommentarer
hanna

smart drag där med spelet...haha. ett årsuppdrag!

Kul att du fattade min hingst/vallack historia. haha



Klaras på juldan? Ill be there...

2008-12-17 @ 11:53:09
URL: http://theworldisbeautiful.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0