Allt är klappat och klart.

Pengar till hyra - check.
Så skönt att saker och ting börjar lösa sig på riktigt. Jag ser en framtid och den börjar faktiskt ljusna. Till hösten blir det, om ni inte redan listat ut det, till att plugga lite kurser på universitetet här i Umeå. Individ/sexualitet/samlevnad, Etik och Latin för naturvetare ligger för schemat. Samt lite extra arbete på nattklubb häruppe.

På tal om det. Inatt blir det att slita sig blodig för att imponera på sina nya chefer. Garderob till att börja med och sedan blir det nog diskplock. Kommer bli skitspännande!
Har dock knappt sovit något inatt då jag skulle upp vid 6 för att städa klart min lägenhet för inspektionen imorse. Så, natten blir nog ganska lång. tur att jag har en skön skåning som håller mig sällskap därnere.

Nej, mina vänner. Måste ner i källaren och leta upp mitt hyresavtal för nya lyan så hyran kan betalas. Ta hand om er och gör inget jag inte skulle ha gjort!


Kommentarer
Sofi

Det vill säga; gör... vad som helst? ;) Saknar dig hjärtat. Du fattas mig. Kom hem snart. I helgen är du MIN<3

2008-09-12 @ 10:28:18
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0