My life.

Mitt liv är lite som en dokusåpa. Det är alltid något som händer. Är det inte slagsmål på krogar så är det skitsnack bakom ryggen. Alltid något.
Jag vill bara vara vanlig. Bara ha ett vanligt, mysigt, skönt och tryggt liv. Bara få pusta ut och visa folk att jag faktiskt är en ganska reko tjej. Jag är helt okej.

Så, nu när jag flyttar upp till Umeå på riktigt, får jobb och börjar plugga då ska jag börja mitt nya liv. Jag ska leva för stunden fast inte på ett galet fjortisvis utan mer som en normal och vuxen människa. Jag ska enbart umgås med människor som får mig att må bra, som får mig att skratta och vara glad. Blir inte många kvar då, men det struntar jag i.
Jag ska börja träna också. Ja, tänk er va?! Men faktiskt, jag måste om jag inte vill dö av någon läskig hjärtsjukdom eller så.

Viktigast av allt. Jag ska satsa på skolan till 1000%. Nu jävlar ska jag plugga. Inga ursäkter. Inga undanflykter.

*håller tummarna för Corona*

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0