Home sweet home.

Nu är jag här. Nu är jag hemma. Känns riktigt skönt måste jag säga. Örebro är mitt riktiga hem men ja, Umeå saknar man som sjutton när man inte är här. Eller hur, Farmor? Du förstår mig iallafall.

Är hemma hos Erkki nu och sjukvårdar lite. Stackaren behöver lite hjälp i vardagen. Med en bruten fot orkar man inte skutta så långt. Så, jag är här och hjälper till.
Inte nog med det. Killen blir stor idag. Hela 20 bast! Det blir alltså kalas ikväll, grilla och umgås med hans kompisar. Blir nog toppen gissar jag på. Har dessutom fått mina semester pengar så jag har råd att kalasa jag med. Yay.
( ja, jag vet att jag bara för en vecka skrev att jag inte skulle dricka alkohol mer, men som sagt...jag är bara en människa...en väldigt svag människa!)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Oinspirerad idag. Ha det! Och glöm inte bort att uppdatera mig i vad som händer runt i vårt avlånga land. Hej.


Kommentarer
Clara

Jag förstår helt klart!

2008-08-03 @ 21:29:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0