For you, Erkki.

Erkki klagade på att han inte hade något roligt att läsa och att han inte hade blivit nämnd i min blogg på ett tag. Så, jag tänkte att jag drar ett kul skämt tillägnat dig, Erkki.

Det var en gång två tomater som var ute och traskade. De kom fram till ett övergångsställe, ena tomaten glömde kika efter bilar och blev då påkörd.
Den andra tomaten sa då:
-Kom nu ketchup så går vi...

Där har du. En klassiker som alltid funkar. Iallafall hos mig. Och hos Alice. Gud vad jag saknar henne förresten...Min alice, min honeyboney. Får se till att träffa henne innan hon flyr sin kos till Trollhättan. Varför ska alla flytta så långt ifrån mig? Eller kanske snarare, varför ska jag flytta så långt ifrån er?


Har Sex and the City-hysteri här hemma. Jag, precis som resten av vår kvinnliga befolkning. Hysteri var ordet. Mindre Big, mer Aiden. Mycket mer!!!

Nu ska jag fortsätta. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0