Folk och skryt.

Vad är det med folk och skryt?
Varför känner människor ett behov av att berätta om sina sexstrapatser för hela världen? Är det inte en privat sak? Okej om man berättar ATT man haft sex med en viss person men kanske inte i detalj HUR?! Jag blir så trött...

Jag kanske inte tar allt med sex helt seriöst och kanske inte ser det som något superspeciellt. Men ändå, jag har aldrig känt behovet av att hävda mig på det sättet. Usch ja. Ska ni skryta så kom inte till mig, jag vill verkligen inte veta. Tyvärr. Jag må vara tråkig, men sån är jag. Håll era sexliv för er själva så gör jag det samma. Tack.

Just ja,
syster fyllde 16 år igår. Ett stort grattis till henne!

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0