Flyttstädning och arbete. Livet leker.

Jag har så mycket saker att göra att det nästan slutar med att jag inte gör någonting. Jag orkar helt enkelt inte ta tag i det viktigaste. Men idag har jag faktiskt gjort en hel del. Packat ner typ hela lägenheten, satt upp affischer på hela Ålidhem och Ålidhöjd, tvättat fönster och ja, umgåtts med Erik för ovanlighetens skull.

Imorgon väntar mer jobb, mer städning och mer görtråkiga saker. Men jag ska inte klaga. Jag har mitt Umeå, jag har min Erik, jag har en blivande skitmysig lägenhet, jag har en dundergo katt och jag har snart en varm och skön säng att sova i. Livet leker. Var avundsjuka.

Nu är det såhär mina vänner, jag har ett väldigt hett tips åt er alla. Mina nyfunna vänner här uppe i Norr har skapat sig en blogg där de berättar vad de gör om dagarna och låter er alla tycka synd om dem online här på Blogg.se.
För att komma till denna solklara blogg går ni in på:
http://gnallpatrullen.blogg.se

Förövrigt saknar jag Alice något så fruktansvärt. Och Joel. Och Johannes. Och Clara. Och många många fler.



Kommentarer
Clara

Och jag saknar dig!

2008-08-27 @ 19:23:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0