Depending on my watch.

Folk får kalla mig konstig. Folk får kalla mig galen. Somliga förlitar sig på gud eller ödet, jag förlitar mig på klockan. Faktiskt. Ser jag ett bra klockslag ( som 11:11 eller 23:45) så vet jag att det kommer bli en bra dag eller en bra natt. Missar jag däremot dessa bra klockslag går jag runt med magknip och oroar mig för vad som kommer ske. Det roliga är att det faktiskt stämmer...
De dåliga klockslags-dagarna kan innebära ett G på ett prov eller att folk kommer få förhinder om man ska ses. Kan innebära hemskare saker också.

Hur som helst. Man kan lägga sitt liv i konstiga tings händer...

Hej.

( såg förövrigt 23:45 nyss så det blir en godnatts sömn inatt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0