Oscars första krogrunda, maskerad och sanning eller konsekvens.

Gosh, ja igår var ju en kväll man kommer minnas länge. Förfesten hos Oscar o Joel med en massa sanning eller konsekvens, dom vet nu mer allt om mig och om alla andra som finns i min närhet typ. Ja, och sedan maskeraden hos JP där ALLA var utklädda ( Och då menar jag verkligen utklädda) medan jag och mina gäster såg helt normala ut...som tur var räddade iallafall Micke sig med att säga att han var utklädd till EMO och inte såg ut så i vanliga fall. Smart drag då de annars hade slagit honom gul och blå. Ja och sist men inte minst Klaras med lilla Oscar också. Vi var spiknyktra och studerade människor. Kom fram till att typ 1/20 såg bra ut, de andra kunde lika gärna gå hem.

Japp, det var min fredag.
Idag blir det att bära möbler, plugga och göra en film om Riga hemma hos papps. Interesting, huh?
 
För övrigt vill jag nämna att jag saknar dig, Gustav. Jag saknar att bara ligga i en soffa med dig och kolla på helt meningslösa program medan jag gosar med ditt hår. Jag saknar att vakna upp brevid dig. Jag saknar dig väldigt mycket och väldigt ofta. Men det är ju bra. Det betyder att vi kommer få en bra helg när jag kommer. Vilket kan bli anytime i princip då det förmodligen inte blir något London för Mica och Alice på höstlovet. Sucks, oh yes, men då kan jag fixa min förhållande igen. Vilket verkligen behövs.

nää, nu måste jag verkligen get going med mina läxor och så.

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0