Sjuk.

Känns som att man är konstant småsjuk från Augusti fram till April-Maj. Alltid lite feber, alltid lite snuvig. Ja, visst är Vinterhalvåret en underbar tid?

Strunt samma...ska imorgon börja på min 7 penicillinkur för iår. Känns härligt. Hoppas att allt blir bra efter det. Och hoppas för guds skull att det inte är jag som har smittat dig från början, babe. Nu får vi ligga o knapra massa tabletter ihop och tycka synd om varandra. Blir mysigt.

Nej, nu ligger jag 3 veckor efter i skolan så jag borde väl ta mig i kragen och sätta igång. Men det är faktiskt inte så lätt. Blir det för mycket ger jag upp istället för att kämpa på. Jag är en latmask. Isch.

Jaja, take care folks.

Tjing(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0