Bingokväll och The ark

bingo

Vissa dagar gör man ingenting. Idag är en sådan dag. Men jag klagar inte, det är rätt skönt som omväxling liksom.

Helgen har varit toppen, verkligen tipptopp! Bingo Rimer-kväll i fredags, melodifestival igår och idag har jag som sagt bara slappat. Underbart!

Bingo-kvällen: hade förfest här hemma hos mig. Vid typ 21 drog vi oss till klaras för att kalasa. Sofi som inte är myndig än fick bara vara med o leka en stund;) Iallafall...det första man såg när man kom in på klaras var en ring med människor runt en blond liten snubbe med glasögon. Denna blonda snubbe visade sig vara Sveriges Casanova, Bingo Rimer. Just därför joinade vi ringen och tog lite bilder. Ja, efter att ha fått träffa honom facetoface kunde vi ju inte låta bli att springa efter honom hela natten lång. Det, mina kära vänner, var min fredag.

Lördag: Jag vaknade med en fruktansvärd huvudvärk och ett illamående värre än någonsin. I wonder why?:O
Iallafall, pallrade mig upp till toaletten och låg där tills det var dags att dra mig till martins spelning på marieberg. Yay, jag var Superpepp! Jag kom iallafall dit och hade det ganska mysigt. Tills NÅN började kalla mig elaka saker, men det är glömt nu;) ja...sen åkte jag hem o iväg igen. Fast denna gången till Mellringe för att sedan åka bil till Hjulberga. Men, det var supertråk där så vi blev skjutsade hem till mig. Vi blev ett mysigt litet gäng som satte oss i min säng för att kika på melodifestivalen. Att the ark vann var förövrigt ganska bra! jag o Sofi borde bli sånna Jurymedlemmar, minsann.
Med oss var Waerner, Kalle, Emil o Daggen. Myspys.

Idag: katthemmet. Det är det enda stället jag har åkt till idag. Gosat lite med katter, fått jobb och gosat lite mer.

Klart slut!


Kommentarer
Anonym

Ja, vad kan det lilla illamåendet bero på? =D Men håll med om att det lätt var värt det? Anton tyckte kvällen sög, men den var fan helt underbar =)

2007-03-15 @ 15:28:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0