Skulle, Kan, Har och Vem?

image81

Puh, suck o stön. Ännu en dags arbete har passerat. Jag trodde jag var duktig igår när jag körde VeckoRevyns träningsprogram men gud vad fel jag hade. Vaknade imorse och kunde inte röra mig, under dagen har det inte blivit bättre och jag går numer som en unge med skit i blöjan...typ.

Anyhow, såg sötaste tanten på vårdcentralen idag. Jag ska bli som henne. Slår vad om att hon ägnar dagarna åt bullbak, stickning och korsordsläsning. Så ska jag bli. Minsann.

Fem SKULLE

1. skulle du vilja vara längre?

Nej, tack.

2. skulle du vilja väga mer?

Nej. Varken mer eller mindre.

3. skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?

Nej, bara väldigt ledsen.

4. skulle du vilja ha sex med en kändis?

Beror ju på vem det är.

5. skulle du vilja dricka dig full nu?
Orkar fan inte vara full nu:P

 

Tio KAN

1.kan du röra på öronen?

Tror inte det.

2.kan du slicka dig på näsan?

Om jag trycker ner näsan så.

3.kan du kolla i kors med ögonen?

yeah;D

4.kan dina föräldrar lita på dig?

Ibland kanske. Inte så ofta som dom tror.

5.kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Ja, jag sover ju oftast mer än 4 timmar så det går nog bra.

6.kan du vara på fest utan att dricka?

Svårt men klarar det.

7.kan dina vänner lita på dig?

Absolut.

8.kan du tänka dig att pierca naveln?

Har piercad navel.

9.kan du suga?

Suga på vad? Klart jag kan.

10.Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

Yes sir.

 

Femton HAR

1.har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Japp.

2.har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Inte vad jag kommer ihåg.

3.har du ett syskon?

Har många.

4.har du varit full den här månaden?

Ja?midsommar ju;)

5.har du någonsin haft sex med någon?

Ja, det har jag.

6.har dina föräldrar ljugit för dig?

Ja?

7.har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nejdå.

8.har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nope, brukar inte göra det på eftermiddagen.

9.har du pussat någon som är fyra år äldre?

Japp.

10.har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nej.

11.har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej.

12.har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Såklart, who hasn?t?

13.har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Ja?o det är pinsamt.

14.har du haft sex med mer än tre personer?

Inte samtidigt men sammanlagt kanske.

15.har du ljugit på någon fråga än då?

Icke:)

  

Tjugo VEM

1.vem är din bäste vän?

Skulle nog säga JP.

2.vem älskar du?

Vänner och familj.

3.vem hade du senast sex med?

<3

4.vem vill du bli full med?

Martin är alltid kul full.

5.vem är den bästa artisten?

Christina Aguilera

6.vem pratade du senast i telefon med?
Mamma

7.vem har du en liten crush i?

Gustav:)

8.vem är snyggast i världen?

Typ?Jennifer Aniston?!

9.vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Någon fattig krake

10.vem är snällast i världen?

Jp

11.vem är din bästa kompis?

Frågan har ju redan varit?JP

12.vem vill du prata med?

Gustav, alltid.

13.vem sov du med senast?

Gustav

14.vem såg du full senast?

Gustav o alla i Leksand under midsommar

15.vem vet allt om dig?

Ingen.

16.vem kysste du senast?

Gustav

17.vem kramade du senast?

Jp

18.vem kan berätta allt för dig?

Jp

19.vem kan du berätta allt för?

Jp

så, nu vet ni det:)

Imorgon smäller det. Då bär det av till Borlänge för att gå på årets första festival, nämligen Peace and Love. Kommer bli kalas tror jag;D

ska packa o allt sånt där nu:) Tjao(L)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0