Skön arbetsdag.

image79

jag tycker inte om att sova själv. Jag tycker inte om att vakna själv. Jag tycker inte om att inte ha en varm kropp brevid som håller mardrömmar och sängspöken borta. Jag tycker inte om det...

Dagen har varit soft. Vaknade vid 5 och kände mig näst intill utvilad. Solen sken och allt kändes kanon. Som att man svävade runt på rosa moln ungefär. Under arbetstiden hade jag låten Paperweight på i hörlurarna och drömde mig bort till gagnef medans penseln levde sitt egna liv. Ja, det har varit en skön dag idag.

Annars har det inte hänt så värst mycket. Har gått på stan med Jp o inhandlat lite blingbling för att fullända hans gangstastil. ja, och så har jag ju färgat håret för att få bort den där hemska utväxten som alltid tittar fram efter bara några dagar. Hoppas detta håller i sig till Peace And Love nästa helg iallafall. Vore ju kul om man slapp skämmas:P

Jag vill jag vill jag vill inte. Nej, stoppa tiden. Låt sommarn fortsätta länge, länge, länge.

tjingeling(L)

- Ge mig ett break, Broder Lax asså! Nää, sånt där blir man ruggit sné på. / Farmen Roggan.
Bara Clara som hajar:P


Kommentarer
Clara

Ja jag fattar ;)

2007-06-27 @ 11:55:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0