Hate to love, Love to hate.

image71

Min natt har bestått av tankar och mardrömmar. Helt underbart! *nooot*

Kom på att jag saknar Martin något så fruktansvärt. Men sen kom jag fram till att jag inte ska känna mig elak, för jag har banne mig inte gjort något fel egentligen. Du däremot lovade att aldrig svika eller lämna mig och sa att jag absolut kunde lita på dig. Jag försökte men det var svårt. När jag väl började så drar du bara. Du skriver att du hatar mig, att jag är en jävla hora och att du aldrig mer vill se mig. Är inte det ett svek om något?
Jag kan medge att det jag gjorde kanske inte heller var rätt. Men jag ljög aldrig, jag älskar dig fortfarande. Hur kan ditt "älska" så snabbt övergå till hat? Över en kille liksom?! jag förstår fortfarande inte. Jag kan inte säga att jag är en perfekt kompis, för uppenbarligen kan jag såra mina närmaste också, men en sak är klar...Jag glädjs iallafall med mina vänner när dom hittar någon hur kär jag än skulle vara i personen i fråga. Det gör ont Martin, så jävla ont. Kommer du inte ihåg våra nattpromenader? våra filmkvällar? alla gånger vi bara har suttit och inte gjort något speciellt? I do, och jag vill inte slänga bort den vänskapen vi har haft. Fast fine, om det är vad du vill så får jag väl acceptera det. Men då får du också lova att ALDRIG ALDRIG ALDRIG använda ordet "älska" om du inte menar det.

Hur som helst, Idag fyller John år. Tänkte bara nämna det. Din Lol-tårta var väldigt god och ta nu hand om våra liljor;)

Ska ut till stugan med Emil och kanske Jp senare. Skönt det ska bli! nån som vill hänka?

Saknar dig. 3 dagar och 5 timmar kvar.

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0