Första dagen som vaktmästare.

image76

Jag klarade av att gå upp 5 imorse! trodde jag skulle vara helt totalt död...vilket jag var de första timmarna men sen så släppte det helt. Kanske man kan klara dom här 3 veckorna ute på vischan ändå.

Vi blev skjutsade ut till Katrinelund där vi skulle måla om omklädningsrum och städa förråd...detta beräknades ta drygt 3 dagar men effektiva som vi är så blev vi i stort sätt klara idag. Detta innebär att vi resten av veckan kommer sättas på tråkiga saker såsom städa stränder eller bara sitta och glo. Bäst vi taggar ner imorgon;)

Kom hem för en stund sedan och upptäckte att hela min rosa manchesterjacka var gul över ryggen. Inte nog med det...färgen är INTE vattenlöslig. Min stackars lilla jacka<3

Jaja, 3 dagar kvar;D Time's running.

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0