Är jag fjortis?

image65

Fester:

[x] jag blir full på folköl

[ ] Jag har sex med flera

[-] Jag röker

Summa: 1

 

Självbild:

[x] jag försöker vara normal

[ ] jag är yngre än 16 men äldre än 13

[ ] Jag tror att jag är tjugo

[x] Jag blir kallad fjortis fast jag själv inte är det

Summa: 2

 

Beteende:

[ ] Jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster

[x] Jag bor på PA, Lunar, Apberget eller liknande hemsidor

[x] Msn är så mycket bättre än att prata IRL

[ ] Jag är så hetro man kan vara

[x] Men har hånglat med samma kön för att det var kul

[x] Jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning

[x] Jag kramar istället för att säga hejdå

[ ] Jag kindpussar folk

[x] Jag skriver jah istället för jag och använder lunarspråk

[x] Jag lyssnar på radio

[x] Jag lever för mina vänner

[x] Jag följer känslobaserade serier med hela mitt hjärta och kan gråta till fiktiva karaktärer

[ ] Skolan är inte viktig

[ ] Jag läser aldrig frivilligt

[ ] Jag vet inte vad växthuseffekten är

[ ] Jag vet inte vilken världsdel kambodja ligger i

[x] Ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tv-serier

Summa: 10

 

Kläder och stil: Jag har/bär

[ ] jag har en I<3NY tröja fast jag aldrig varit i New York

[ ] Foundation på läpparna

[ ] Sveamössa

[ ] Plagg som det står SSS på fast jag inte seglar

[x] Lånade kläder dagligen

[ ] En Henry Loyd-jacka

[x] Stora glasögon

[x] Fakeväska

[x] Jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt

Summa: 4

 

totalt:16/30

Inte ett alltför chockerande resultat.

Gud vad jag har tråkigt. Varför finns det inte något att göra i örebro för? suck. Jag vill vara någon annanstans. Typ där du är. Typ i dalarna. Typ nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0