Rix FM

Nu har norrlänningen lämnat staden och jag är ensam igen. Känns rätt bra ändå, skönt att vara lite ensam idag...Imorgon kommer ju Växjö-bon ner för att hålla mig sällskap i min längtan efter Gustav. Måste få dom här sista dagarna att gå snabbt nu. Fundilurar över om jag ska bege mig bort till Halmstad med smålänningarna nästa vecka, har ju inget bättre för mig så man kan ju lika gärna festa med dom ett par dagar. Sen bär det av till Sthlm för att hämta upp min lilla älskling. 8 dagar kvar...8 dagar. *längtar*

Ja, imorgon kommer som sagt Andy hit. Får se vad vi kokar ihop för busigheter. Hörde rykten på stan om att lilla Micke skulle ha partaj så vi drar väl dit och checkar läget liksom;)

Igår var det Rix FM festival. gick iof aldrig på själva konserten, kan inte säga att Niklas Wahlgren intresserar mig alltför mycket. Så istället drog jag till Oscars och joels lya för att förfesta. Var framme vid 8 snåret, då var alla i lägenheten redan stupfulla och jätteglada. Det var trevligt.
Stack vidare till Jim's broders place när jag tröttnat på alla fyllekajor. Kollade på "Bring it on" och drog sedan upp på stan och vidare till Max. Kom hem vid 3 någongång. Vilken natt.

Nu ska jag nog lägga mig och drömma om Gustav lite. Eller kanske till och med ringa.
Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0