Minspel och Fjärrkontroller.

Jag älskar verkligen min mammas minspel. Speciellt när Gustav ringer. Hon ser så där finurligt busig ut, som om hon gömmer något spännande hemlighet. Hur som helst vet man precis när det är han som ringer. Man blir lika glad varje gång, om inte för att få höra hans röst så för att få se mammas min när hon svarar och lämnar över telefonen.

Alltså, jag har varit utan honom i 8 dagar nu. Okej, det kanske inte är världens längsta tid men det gör faktiskt ont. Jag kan ju inte göra något åt saken liksom. När han är i Gagnef finns iallafall möjligheten att bara sticka över med tåget...men nu finns det ingen chans alls att få se honom. Inte på 3 veckor. Dumma tid.
Man skulle minsann ha en såndär fjärrkontroll som han i "Click". Bara spola bort all onödig tid liksom. Tror iof att den skulle missbrukas hårt i mina händer...

Just ja, Grattis Lisa till att du kom in på journalistlinjen;)

Tjingeling(L)

Every Minute Without You Is A Waste Of Time<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0