Fillåt Bejb.

image82

Tänkte att jag skriver lite om festivalen imorgon för nu varken hinner jag eller orkar jag. Tänkte mer skriva av mig lite...

Jag ber om ursäkt för i lördags, Gustav. men jag är sån. När jag blir ledsen, förbannad eller besviken så håller jag tyst och bara springer iväg. jag kan inte stå och skrika på någon. Speciellt inte när jag inte förstår vad grejen handlar om. Självklart förstår jag det nu...men då kändes det bara väldigt...dumt. För du vet ju att jag tycker att du är den finaste jag vet, 1000 gånger finare än modellsnygg och dessutom underbarast. <3 Jag är så himla glad att du kom tillbaks till mig. Tack.

nu är jag sådär galet jättekär och det känns så bra. Det som inte känns alltför bra är väl att nu återstår 35 dagar utan min bejb. 35 dagar är låååång tid. Men vi klarar det. Har vi klarat den här helgen då alla dumpar alla så borde vi banne mig klara mer. Med brev, sms och telefoner så går väl allt liksom? en bra träning inför Riga senare i höst.

Innerst inne vill jag nog ha dig kvar i Sverige, men allt blir ju inte alltid som man vill. Huvudsaken är att VI finns kvar, sen spelar ju inte avståndet så stor roll i längden.

Ska sussa nu. Tjingeling(L)


Kommentarer
Lisa

Var glad att du är ung och inte blivit bitter, förstörd och cynisk som en annan. Ta vara på de dagarna. Verkligen ta vara på de dagarna. Och låt för Guds skull bli att springa. Sprang gjorde man när man var liten, men när man blir äldre måste man ge fan i att springa eftersom det inte längre är mammaochpappa som pliktskyldigast fångar en. När människor inser att de inte BEHÖVER fånga är det lätt hänt att de släpper. När man blir vuxen måste man bita ihop, prata och vara förnuftig. Eller åtminstone försöka vara det. *ler brett*

2007-07-03 @ 01:52:18
URL: http://spaceylisie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0