Aldrig igen.

Aldrig mer, aldrig mer, aldrig mer alkohol. Helt seriöst. Det är så inte värt att ligga och kräkas en hel dag för att få en kvälls skoj. Nej. Nu är det slut på sånna dumheter. Mica ska börja kalasa nykter. Eller iallafall inte stupfull.

Har spenderat halva min dag med min nya kompis toaletten, vi umgås intensivt idag, och andra halvan med sängen. Mammas säng såklart;) Tycker att alla ska tycka synd om mig nu...faktiskt. O Martin får inte gå på krogen med mer än 200 kr i plånboken, det är dömt att sluta knasigt då:P

Saknar dig Gustav, saknar dig så mycket idag. Ja, alla andra dagar också såklart men extra mycket idag. Saknar faktiskt allt med dig, till och med ditt kontrollbehov;) ditt skratt, dina kyssar, dina kramar, din lukt...hela du är så saknad som en människa någonsin kan bli.

Ska lägga mig igen. Take care folks.
(L)

När hjärtat har svalnat och morgonen gryr
När utsikten är urblekt och verkligheten styr
När drömmen har slocknat, när varmt blivit kallt
Är du fortfarande den som är vackrast av allt
Dagsljus och insikt förvandlar dig ej
Du är alltid den vackraste för mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0