A masterpiece

image85

Idag har jag känt mig väldigt liten. Sådär barnsligt liten. Har haft feberfrossa och feberyra hela dagen. Är inte allför roligt. Blev skojigare när man drog iväg till JP och Alice för att sociala sig lite. Ni är verkligen helt underbara, vet ni det?
Kattungen har blivit kastrerad idag och mitt sadistiska jag skrattar rått åt honom nu. Han ser så otroligt rolig ut när han vinglar från sida till sida för att fånga upp balansen. Mohaha.

Gud så irriterande. Det går banne mig inte att ringa till Italien för att prata med dig. antingen så tutar det upptaget på deras hemnummer eller så är det din telefon som vägrar koppla fram mig. Dumma elektronik. Jag som ville höra din röst så man kunde få sova gott inatt, men icke. Får väl nöja mig med att lukta på din tröja och fantisera om att du ligger brevid. Usch.

You're a masterpiece,
the greatest part.
in my eyes,
a work of art,
and you are,
my heart.

Förövrigt är "Nyckel till friheten" en helt fantastisk film. Se den om ni inte redan gjort så.
Tjingeling(L)

Gustav<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0