18års partaj!

martin o jag

I lördags hade jag min 18års fest. Det blev mycket av det goda, lite för mycket för vissa *Blink Blink*. Men i det stora hela så är jag jättenöjd. Folk verkade ha kul och de flesta jag bjöd kom...plus några objudna. Men vad gör det? så länge inget går sönder, folk spyr på mattor eller det blir bråk så är det ju inga problem! Jag fick presenter, en egen kör som sjöng "ja må du leva" i tre stämmor samt en bukett med tulipaner. Min kväll var fulländad!
Sen att sötnosen sov över gjorde inte saken värre;)

Igår städades hela lägenheten så att mamma inte skulle märka att alkohol förekommit istället för saft och bullar...och att vi var runt 30 istället för 10, som jag lovat. Resultatet blev perfekt. Mamma talade om för mig och min syster hur otroligt stolt hon var över oss och att vi nu får ha fester igen, eftersom att vi klarat av det så bra denna gång. Tack gud!
Satt hemma hos Omne en stund och hade det lite småmysigt där...för att sen gå o möta Sofi. Vi gick en promenad och köpte nostalgigodis i Wadköping.
Hemma väntade sedan ett släktkalas med daimtårta och fler presenter. Mica fick en egen cdspelare, rätt grym faktiskt;) blommor och pengar. Perfa pierre!
Martin tittade förbi och jag lagade mat åt den lilla stackaren. Får man ingen sån hos polisen om nätterna?:O struntsamma...vi spelade X-box och åt tomatsoppa.
Slut på den dagen^^

Idag blir det pulka med vänner och film med alla sötnosarna;)

tjingeling och ta hand om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0