Tidsfördriv.

Det här med listor är ett bra tidsfördriv.

Hur svarar du i hemtelefonen? 
Hej det är Micaela
Hur svarar du i mobiltelefonen? 
 Hej det är Mica.
Ringer det mycket till dig? 
 Nej det vill jag inte påstå. Ni får faktiskt bättra er!
Ringer du mycket? 
 Olika från dag till dag.
Vem ringde du senast? 
 Joel Adolfsson.
Hur mycket pengar har du? 
 50 spänn skulle jag tro. Men pengar på fredag!
Senast kramat och när? 
 Oj, har nog inte kramat någon sedan i söndags. Anton var det då.
Antal timmar sömn inatt?
 
8 kanske.
Sov du ensam?
 
Ja...
Vem sov du hos senast?
 Anton
Vem sov hos dig senast?
 Anton.
Vem vet mest om dig?
 Joel, Oscar, Johannes, Alice och Anton I suppose.
Vem vet du mest om?
Alice kanske
Vad ser du fram emot?
 Skolavslutning och Anton på torsdag.
Vad vill du ha just nu?
 
En tablett som gör mig dunderfrisk och pigg.
Vem hånar du?
 
Förmodligen någon som inte vet om det.
Vem längtar du mest efter?
 
Anton Anton Anton!
Vem vill du helst slippa?
Hmm, Mr. Bakterie kanske...
Vem stör du dig på?
 
Samma som ovan.
Vem vill du sova bredvid inatt?
 
Alltid Anton.
Vilken buss åker du oftast?
 
Åker sällan buss...men 721 kanske.
Vilken årstid är det nu?
Vinter ska det föreställa.
Anser du dig själv snygg?
 Det beror vilket humör jag är på.
Har du varit kär?
 Ja!
Är du kär nu?
 Bara förnamnet.
Är du en bra partner?
 Det hoppas jag.
Har någon varit otrogen mot dig?
 Ja.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
 Ja, det också.
Har du varit otrogen?
 Ja. Aldrig mer.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
 Ragga.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
 Ja, såklart.
Vad åt du senast?
 två smörgåsar.
Är du polare med grannarna?
 Icke...dom sjunger för falskt.
Har du varit på ett party?
 Livet är en fest.
Har du varit utomlands?
 
Japp.
Var är dina syskon just nu?
 Maria är på vårat gemensamma rum och Simone är antingen hos far eller hos sin moder.
Vilken tid gick du upp imorse?
 Vid 7.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
 Sov, sov, sov.
Vad är det första du gör på morgonen?
 Går upp?
Vad ska du göra efter det här?
Dricka klart mitt te, ringa Anton, läsa Ondskan och sedan sova...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0