Sverige har fel.

Nu har veckan sannerligen dragit igång igen. Med luciaträningar och gud vet vad. Skönt att man är ledig på fredag...igen. Men idag har man faktiskt en del att se fram emot. Inte för att låta som en av dom där fjortisarna (blink, blink) men det är ju final i Top Modell ikväl. Yay. Nu hoppas jag att alla håller tummarna för den enda rätta vinnaren, Margarita. Så att det inte blev som i Idol där den tråkigaste människan jag någonsin sett uppträda vann. Uselt Sverige!
Men klart att alla pensionärer röstar på henne...

Strunt samma. Lucia imorgon som sagt. Någon mer än jag som tycker att tiden går alldeles för fort såhär i juletider? Finns ju liksom ingen tid att baka pepparkakor, julpynta eller hitta på julrim. Lite småtråkigt men that's life.

Just ja, firade 2 månader med Anton i måndags. ( Men han grattade redan på söndagen...bra koll;)) Tycker tiden går så fort. Där med:P Känns som att det var igår vi träffades på Kanalfestivalen och jag bara ville att du skulle bli min på en gång. Men jag höll mig. Nu har det iallafall gått ett par månader sen dess och du är min. Lite tufft. Hoppas iallafall på ett par månader till;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, stryka mitt lucianattlinne och sedan gå till skolan som alla andra barnen.

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0