Plugga, plugga hela dagen lång.

Plugg, plugg, plugg. Jag tar tag i mitt liv. Jag kämpar på nu. Bara ett halvår kvar...sen är det liksom slut för ett bra tag. Känns som att då kan man faktiskt kämpa lite i några månader för att känna sig sjukligt duktig sen senare liksom. Japp, nu ska jag bli pluggis. Jag ska låsa in mig och lära mig ALLT om hur vindarna rör sig över jordklotet, hur en engelsk domstol fungerar och jag ska skriva min jävla uppsats om tvspel. SEN kan jag pusta ut och njuta av livet. Så får det bli.

Igår fyllde Johannes 18. Grattis till honom. Han ställde till med fest och alla blev lite sådär lagom onyktra. Var faktiskt riktigt mysigt...fast vissa kanske hade fått i sig för mycket. Själv  drog jag hem vid 22.30 för att slippa torka spyorna som verkade vara på väg. Men grattis igen iallafall;D Slit snoppvärmar-elefanten med hälsan och njut av Iron Maiden tröjan:)

Nu ska jag lägga mig ner och plugga NaturKunskap B. Yay

Tjing(L)

Btw...Anton...kom hem nu. Jag saknar dig<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0