Lucia.

Jag börjar få in den där omtalade julkänslan nu tror jag. Mängder av julklappar under sängen, ett underbart luciafirande imorse och en hel burk med pepparkakor brevid mig. Juligare kan det nästan inte bli. Det som saknas nu är julgranen, men den kommer inte komma fram iår. Tyvärr. Men så är det när man flyttat till mindre lya med en lika stor familj. Då finns det liksom inte riktigt plats för något sådant, om man inte vill placera den mitt i köket eller så. Jaja, hoppas den här känslan stannar kvar trots att snön inte tänker lägga sig...

Saknar Anton väldans idag. Och då har jag ändå träffat honom en snabbis imorse. Nej, nu vill jag banne mig ha dig här brevid och bara pussa en massa på dig. Ja det vill jag.

Är ledig imorgon, precis som de senaste tre fredagarna på raken. Underbara estet<3
Men har en del att göra så jag ska nog inte vara alltför glad åt ledigheten kanske. MÅSTE skriva klart svenskan och religionen imorgon för i helgen har jag annat för mig. Bore-turnering i idrottshuset minsann;) Tycker faktiskt folk ska komma och heja med mig. Riktigt spännande sport, den där frisbee-grejen. Nästan i klass med fotboll;)

Nej, nu ska jag nog sätta mig och söka lite jobb. So long, suckers<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0