Rött blev blått!

snobben

Jaha, vad har då hänt sen sist? Sverige har bytt rött mot blått, precis som Vodafone när de blev Telenor^^...detta gillas inte av Mica, kan jag bara tilllägga!
Sen har jag haft 3 världskriget här hemma, vilket resulterade i en helgs vräkning...som jag antagligen kommer spendera i dalarna med Emil, om han inte blir mördad utav sina kära vänner innan.

Annars har jag haft en ytterst stressad skolvecka med typ 1000 inlämningar och ett prov...som jag iof skippade idag^^ men jag skulle ha haft det. Ligger så efter i alla ämnen efter tunisientrippen, borde pluggat där minsann!

Men nu, nu ska jag gå iväg och äta upp mitt godis, diska samt plugga historia!
ni får ha det kalas:)

tjingeling(L)

o btw...jag tkr om Emil:) för dom som inte förstått!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0