Nästa Anhalt: Tunisien

tunisien

så, då var resan beställd och klar. Onsdag den 16de september kl 06.00 lämnar vi kalla sverige för varmare breddgrader, afrika...tunisien och minastir för att vara helt korrekt. 32 grader i skuggan idag faktiskt, inte helt fy skam. där stannar vi till onsdagen därpå ( 13/9) och anländer på arlanda 02.15 på torsdags morgonen, underbara flygtider^^. Men då får man iallafall hoppas att man kommer hem brun som en pepparkaksgubbe och med lite nya erfarenheter i bagaget! sitter här och hoppas på att far ska gå med på att rida kamel i öknen;D

Nog om det, nu tar vi gårdagen. Var och fikade på hamncafet med mina kära flickor, som var på kalashumör. Mica visste fest vid universitetet. Så, alla tar sina cyklar och trampar dom 2(?!) kilometrarna dit...för att hitta en tom och kolsvart lägenhet...vart var festen? hos Millhouse? nope:/ vi hade inget annat val än att cykla hem, förlåt mig brudar! Better luck next time:P

Skola imorrn igen, vill inte gå upp tidigt och ut i det urusla, iskalla vädret som råder i örebro för stunden, usch o fy! Men, får inte missa dom sista dagarna innan jag drar. så sjukligt mkt att göra! fortfarande inte gjort klart NÅN av mina uppsatser, bra jobbat Mica! stolt över dig;)
Har min första pianolektion då oxå, önska mig lycka till...för det behövs!!!!

Ujuj vad jag tycker om<3

Tjingeling(L)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0