lite sjuker:/

keep me

Känner mig varm inombords. Sådär mysigt varm:) vet inte om det beror på febern eller om det faktiskt är så att jag börjar bli lite småkär?! hur ska man veta liksom?:P

jaja, sebbe...du som e den enda som läser;) snygg tatuering du har! snart ska jag oxå fixa mig en, ska bara fixa modet först...men d e på G;):P

skulle till far min idag och beställa resa...tror ni inte karln har flyttat då? jo, det är väl klart...alltid är det nått:P
får kirra den där trippen på söndag istället, jajamän!
Och lägligt nog har jag dragit på mig en mysig förskylning...som jag tänkte att solen skulle trolla bort nu när jag snart åker, håll tummarna för att det funkar! för jag kan ju inte vara sjuker på festen heller^^ går inte!

Imorrn blir det party med Mr. Dozan. Han kmr tillbax från Gbg över helgen...då ska vi göra stan osäker igen;) dock får ni dricka själva...för sånt trams har jag slutat med...för ett tag;) men ja, ni får gärna supa ner mina kära brudar...go for it;):P

Tjingeling(L)

A photo can say a thousand things
But it cant say the million things i wanna say
A photo can capture the way we were
But it cant capture the way we are
Cause you're far away

What it's like to know you
What it's like to touch you, yeah

When you told me that you loved me
Were those just words?
You cant tell me you dont need me
And i know that hurts
Cause im looking at your picture
Cause its all i've got
Maybe one day you and me will have
One more shot







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0