Explodera med mig inatt!

mica

Jag vill vara tillbax i värmen. På Cypern. Saknar det så himlans mycket. Kommer du ihåg maria? bamsefrukost, ringåkning och kiosksnubben? haha, det var tider må jag säja^^

jag är sjuk. sådär onödigt sjuk. Vill ligga ihopkrupen i en säng med Emils arm runt midjan och höra honom andas brevid. Då hade det funkat och jag hade mått underbart hur mycket feber jag än hade haft. Men, nu är inte Emil här och jag är känner mig seg som en kola. Suck!
Ibland är det en stor fördel att bo i samma stad som sin pojkvän...

Morgondaggen fuktar deras nakna fötter,
han fuktar hennes läppar med sina
nattens dimmor söker sig närmare inpå,
saknaden gör sig mer påtaglig, då stjärnorna lyser


Du viskar med vackra andetag mot min hals,
förklarar att stjärnornas glans är ditt leende, när jag inte får ha dig nära
varje stjärna får gestalta vår längtan,
ett mått, på alla de kyssar vi vill, men inte kan ge nu


Min saknad immar mot din hud
kramar trofast min eufori
en kavalkad av känslor, andetag och kärlek
i den vackraste närhet


explodera med mig inatt


i helgen blir det plugg, plugg, plugg och förhoppningsvis lite Robin också. så sjukligt länge sen vi sågs!

tjingeling(L)

Emil<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0