Tack till MSN!

mica

Jag måste bara få tacka msn. så himla sagolika kompisar det har gett mig! Jag menar verkligen sagolika, sånna man bara trodde man kunde drömma om. så tacksam jag är!
utan det har jag aldrig nånsin sett en skymt av Robin, Andy, Tobbsi, Emil, Mauricio, Biten...listan kan göras lång. Mica tkr om er väldigt mkt<3

jaja, dom dagarna jag inte har skrivit nu...dom har varit allmänt händelselösa. men inte alls tråkiga för det. Ägnats åt att sitta här vid min dator och pratat med Emil om att flambera rödbetor i min bunker:) Får dessutom den stora äran att kika in på hans fina snedtak och hans minst lika fina leende. har varit väldigt mysigt faktiskt! kommer nog sakna det en heeeeel del när jag drar iväg på jobb nu på onsdag.
Tur man hade förresten som fick jobb på örebros festival^^ innebär ju gratis mat, biljett OCH t-shirt;) ojoj vilket kap!

Just ja, höll på att glömma. har möblerat om i mitt rum;) fint blev det...väldigt mkt större:S o då tryckte jag in en hel 3-sits soffa oxå, som knarrar^^:P

Idag ska jag väl fortsätta sitta här, har vissa svårigheter med att slita mig från dataskärmen...av någon anledning;) sen ska jag springa iväg och klippa av mig lite av håret. får se om jag vågar mej på en ny frisyr, har mkt svårt att tänka mig det...men en liiiiten chans finns nog.

O mauricio har kommit på hemligheten med oss tjejer/kvinnor/flickor...you name it. hemlisen lyder:

tjejer vill ha allt dom inte kan få o för o fixa en tjej så måste man ge henne allt o mer, för inget duger till henne..

hare bäst!
tjingeling(L)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0