Pirates of the caribbean<3

Pirates

Då har man varit och sett tvåan också. eller det var igår, men iallafall. Helt sagolik Kapten Sparrow är, går inte att förklara. Men, ettan är fortfarande snäppet bättre. Och jag är fruktansvärt avundsjuk på Keira, vem fan får chansen att hångla med BÅDE Johnny Depp OCH Orlando Bloom? *morr*

Hur som helst så orkar jag inte lägga ner energi på avundsjuka idag, allderles för varmt:P
ska strax sätta mig i bilen och följa med moder till Väserås för att hämta upp fosterbarnet... Vill fortsätta bort mot enköping...ja det vill jag verkligen! har inte vart där på en vecka, idag faktiskt!
Men, Mica har inte sån tur...så hon får bara åka vidare till Glanshammar.

Gotta go! mamma tjatar:P hare gött! Tjao(L)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0