Längta till skolan!

krampen

nu är det bara 6 veckor kvar till skolan, och jag har en känsla av att jag är den enda som VERKLIGEN längtar tillbax?! Finns inget bättre än att bara sitta och flumma bort skoldagar med den underbaste klassen i världen? till och med historia-hjördis är saknad. Ser fram emot att få se hennes pyjamasbyxor och bröst som hänger till knäna, ja det gör jag bannemej!

Förresten, på bilden visas våran skola ( karolinska skolan ) i krampen [ en tävling mellan örebros mest populära skolor, karro och risbergska ]... vi hade lätt det bästa peppet och var högljudda som fiskmåsar, men vann vi för det? No we didnt:/

Igår förväntade jag mej en kanonfest vid stugan...men tji fick jag. Det blev en grillkväll med lite inslag av sparka-fotboll-och-träffa-Micas-kroppsdelar. Inte fullt lika kul....men iallafall. jag var sådär lagom trött att allt blev kul, även med lite fler blåmärken på kroppen. Dessutom slapp jag känna av min Bimbo-stämpel där...den passades snabbt över till överinterligenta Emil:
( Emil läser ur veckorevyn med en röst som skulle passa en dagisfröken )
- Jag och min pojke...pojke= det andra könet!
tur att någon vet vilket kön han tillhör...då slipper vi berätta det för honom:)

Så mycket mer hände inte:) det var en allmänt mysig kväll liksom. och vi slapp åskan, guschelov!

Ikväll blir det att kurera sig från gårdagens förskyldning, som man lyckades dra på sig när man skulle vara macho och gå runt mitt i natten utan tröja^^ lyckat som sjutton!
Blir fotboll också , kom igen nu Portugal!
ska även sitta och oroa mig över Jespers flygtur hem, hoppas att han inte störtar eller liknande.
får förhoppningsvis höra hans röst imorrn, mica längtar!

Har fått min egna dietist idag, gratis! Robin anser att mica äter för mycket och för ofta, tack som fan:P
inte mitt fel att jag har hög ämnesomsättning och behöver mycket mat? eller??
aja, du är sötast iaf<3

tjingeling(L)


Kommentarer
Mr X

Nu tycker jag att vi ska lugna oss lite, Hjördis är ingen man längtar efter!

2006-07-11 @ 10:50:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0