Ja men så lyckat då^^

                                              fint

Färdig kalasat för Mica just för idag:) just Arvikafestivalen var inte hennes grej direkt. Nää, får nog fortsätta med gamla hederliga Hultsfredsfestivalen, där alla är trevliga och där jag faktiskt ( rätt chockerande ) inte sett till några droger alls. 
Träffade iallafall min msnkompis Henrik ( ovan längst till höger ). En otroligt trevlig o snäll prick:) Dock gillade han inte att pussas me MakeMoney...skum snubbe:P
Nu undrar ni nog vad Mica gör hemma redan dagen efter hon åkte. Delar av anledningen kan jag berätta här och nu. 1. Mica är förskyld och har feber. 2. Mica kände EN på hela festivalen och han däckade. 3. Mica vaknade upp på morgonen och hade inte en blekaste aning om vart hon befann sig....hon mådde dessutom inte alltför perfekt på morgonkvisten:P
så, allt detta resulterade i att min moder satte sig i bilen vid 2 och började åka, från dalarna, till arvika. Men där slutar inte misslyckandena. jag befann mig ca 3 mil från festivalområdet hemma hos någon Sonny. jahaja, o hur skulle min mor hitta dit? 3 mil är ju inget man går på en kvart heller och hon satt redan och väntade på mig i arvika. Jag fick helt enkelt smyga mig ut på vägarna därute för att hitta en vägskylt som kunde ge mig en ledtråd över vart jag var. Stömne, nemen så bra! vart fan ligger det?
hur som helst så hittade min mor mig efter mycket om och men...så nu är jag hemma igen.

har jag lärt mig en läxa? OM jag har...aldrig mer brännvin, aldrig mer arvikafestivalen och aldrig mer åka med värdefulla saker till en festival ( dom jävlarna stal min cdspelare OCH min favoritskiva:/...hur ska jag klara mej?? )

jaja, tack Henrik o alla ni andra för en skoj kväll igår;D redigt kul att träffa dej! 


Finns här för dej oxå, du vet vem du är:) kommer alltid lyssna och ge dig "tips" om du vill ha dom. <3
  
Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0