Final i Enköping!

crickejeppe o joanrobin full
                     Cricke,jeppe, joan o Robin


Hemkommen efter en ren impulstripp till Enköping igår. En väldigt lyckad ideé! var väldigt länge sen jag skrattade så mycket åt så lite. Vi ( Cricke, Jeppe, Robin o Joan ) gick iväg till en krog för att kika på finalen i VM, såklart^^ . Vi hejade på Frankrike allihopa, jättepepp på att dom skulle vinna. Men där hade vi fel, mina magiska fingrar svek mig för första gången på vääääldigt länge! skandal! dom hade inte ens lust att lyssna på våra stradegitips...
Så till sist gav vi typ upp och började retas med varandra...iallafall somliga^^. kom på att drinkpinnar är roliga att snärta folk med...och tandpetare är rätt skoj att sticka i händer. Lyckades även få in en riktig fullträff i Crickes skrev, han fick ont *stolt *. Fast som straff blev Mica buren in i en vattenspridare...hon blev blöt:/ så... Nu behöver hennes kläder en tur in i torktumlaren och febern en ipren:)
Fast Mica lärde sej en del oxå, att livbojar inte är så lätta att kasta långt som dom ser ut att vara...Hur fan ska en vanlig människa kunna rädda drunknande personer liksom? bojen kom väl max en meter från "stranden"...najs:P

Kom även på att tysta-dissar-kriget är rätt skoj om motståndaren heter Jesper...mohaha! poor guy^^

Sov över hos sötaste Robin sen:) Vi låg o snackade i typ 3 h...om väldigt Mica/robin-saker:P sex med andra ord^^ alltid lika kul...Men robin tyckte inte att Mica skulle få sova nått, vilket gav lite konsekvenser...idag är Mica EJ kontaktbar! Men jag ska inte klaga, för det var som sagt länge sen jag hade en så lyckad kväll, så jag ska väl tacka er grabbar! <3
och så får jag väl säja att Robin ska krya på sig från sin bakfylla, Vissa kan inte hantera sitt drickande riktigt;) stackarn^^

Alice ringde mej för en stund sen och klagade lite:

Alice: Jag ska träna bort min mage i sommar!
Mica: Men din mage är ju inte ens stor. *suck*
Alice: Jo den är stor, låt mej tro att den är det! jag har alltid velat vara stor:/

Sen hade jag nog inte så mycket mer att berätta tror jag:) isåfall lägger jag till det imorgon:)
ha det bäst mina vänner!

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0