festivaldax;D

festival

Då har det nästan blivit dax för arvikafestivalen. Imorgon sitter jag på bussen på väg till värmlands vackra skogar! Äntligen ska jag få se mina gudar... Turbonegro samt Franz Ferdinand. Kan det bli bättre? ja, tänka sej;D inte nog med detta...jag får träffa MakeMoney igen;) festivalåterförening.
Drag kommer det iallafall bli!
Får berätta sen när jag kommit hem igen:) på söndag alltså!

Vet inte vad jag ska säja om smset jag fick imorse. Finns inget att säja. Inte mer än att ja, jag diggar din polare. han är sjukt fin...MEN, jag känner inte filuren och du finns i vägen. Jag har svårt att se att ett förhållande på 12 mils distans skulle funka en längre tid. Hur kär jag än skulle vara så måste jag ha personen nära, kunna träffas när man vill utan att behöva bestämma en vecka i förväg liksom. men vem vet, kanske funkar^^

Dagen har ägnats åt tvättning, bilhämtning, packning och bussbeställning:)
Inte så mycket intressant med andra ord. så, för att inte uttråka er alltför mycket så ska jag gå iväg och fortsätta tvätta mina kläder och städa mitt bombnedslag till rum.

Tjingeling(L)

I'll give you a taste
When you think that you know me
I'll blow you away
So baby, bow down Daisy Duke


You don't know me so well
I think you know that now
I'm unbreakable
There's no need for fragile stickers
You're too young for me
But I can keep a secret
I'm in total control
Of the situation
Bow down Daisy Duke



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0