Duktig flicka och psykstörd moder:)

kärlek

Gud, vad ambitiös man har varit idag:) har målat mitt ,förut så blåa rum, rosa. I sommarstugan alltså. Tänkte att om jag byter färg på tapeterna så kanske spökena sticker? om det funkar återstår att se. Jag gillar inte riktigt att bli hemsökt på nätterna av nån jävel som inte har vett nog att ta av sig träskorna, jävla vålnader...tror att dom äger allt^^
Tror min mammas medicin gör henne galen, faktiskt!
satt o målade för mig själv på övervåningen och tappar penseln på foten...skrek något i stil med "fan då"...då springer min mamma upp för trappan och skriker:
- JAG KAN INTE VARA PÅ TVÅ STÄLLEN SAMTIDIGT!
ööh...que? stanna i köket du och laga din mat^^
Sen en stund senare kommer hon i mitt rum med två penslar och börjar prata med sig själv:
- Två liten pensel, nää...plural...då heter det små. två små penslar...ja så var det!
^^ måste nog söka hjälp åt henne:)

Har fått för mig att Sofi kommer hem idag, hoppas jag har rätt! min kvinnliga intuition säger mig så...måste lita på den! Behöver hennes humor, så länge sen man såg flickebarnet... Kom till mig nu med det samma! 

 Finns en så fruktansvärt fin pojke, som jag bara inte kan glömma. helt omöjligt! vad göra? Me wants...
jaja...skitsamma:)

den 22 Juli ska Mica ha party i sin stuga:) kom kom!

I could feel it from the start
Couldn't stand to be apart
Something 'bout ya caught my eye
Something moved me deep inside
Don't know what ya did boy, but you had it
And I've been hooked ever since
Told my mother, my brother, my sister, and my friends
Told the others, my lovers, both past and present tense
That every time I see you everything starts making sense




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0