Åskan får gärna lämna mig ifred, tack!

sommarstuga
Nu ska man snart iväg till stugan och kalasa lite. Får hoppas att åskan håller sig borta, annars är chansen att mica terroriserar sin moder. Och självklart ger henne otroligt dåligt samvete över att hon dragit iväg med sin pojkvän och lämnat mica allderles själv, i ÅSKAN!
Så, för min moders samvetes skull...låt bli att åska just där jag befinner mig:)

Annars har jag haft en allmänt seg dag. Det enda som hänt är väl att jag har gått upp en snabbis på stan med lilla Julia, som skulle hämta ut sin skiva...men den hade inte kommit. MOHAHA!
anyhow, vi fortsatte vidare till H&M. Där hittades en jättesöt, plickig klänning med groteska puffärmar...som man kan klippa bort^^ haha:P

Fick ett ganska skrämmande sms idag, eller inte skrämmande men ändå på något vis. Blev rädd iallafall...när saker blir för seriösa...då blir jag rädd. Jag är en sån person som sparar på ordet "älska", det är för värdefullt för att bara slänga ur sig hur som helst. så snälla, låt orden vila...låt orden få en betydelse innan du använder dom. för det är inte så att jag inte tycker om dej, tvärtom! men ta det piano, okej?!:)

Ska sminka mej o dra nu=) ha en toppen fredag! Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0