Två dagar i solen!

mica

It looks like a banana, taste lika a banana and its yellow...I think its a banana:)


Då har två stekheta sommardagar flytit förbi. Jag har badat o solat för fulla muggar, sista chansen nu innan skolan drar igång igen. Igår drog jag med mina två blonda småsystrar ( Leia och Maria ) till Gustavsvik för att bada i lite finare vatten, vem tackar nej till en perfekt uppvärmd och fin pool liksom?! Så där låg vi och hade det skönt ett par timmar, sen drog Mica till sin HoneyBunny...Alice:)
Vi satt typ och snackade skit en stund...sen drog Mica hem till dumburken.

Idag däremot har jag varit hurtig och cyklat nära 3 mil, inte bara jag iof...Sofi och Natalie måste också få lite creds för det:) duktigt tjejer!
Väl framme vid den välkända bunkern la vi oss i den supervarma sanden och bara låg. Så underbart skönt! Fick dock en klump i hjärtat när hela himlen plötsligt färgades grå. Vi gav upp rätt snabbt och trampade helaste vägen hem igen. En till lyckad dag ute i naturen. mys!

Saknar Emil, yes I do. hoppas han har det bäst på Gotland...att tiden går lite snabbare där än här. Känns som att klockan stannar av titt som tätt bara för att jävlas med mig. Men snart har veckan gått och den lilla rackaren är tillbaka.

Imorrn blir det Gustavsvik igen med min kära blodsyster:) vi ska ha mys och bli bruna...eller ja, JAG ska bli brun...

tjingeling everyone(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0