Gummisnoddar och dildon Sven:)

kram

Nu har snart hela skolveckan passerat igen, tiden där går så sjukligt fort! Men det tackar jag bara för:)
Har bara 6 dagar kvar tills min utomlandsresa och 16 dagar till XL-festen;D är det inte underbart?
jojomän;D

Idol har äntligen dragit igång. så otroligt roligt att se på alla tondöva, pmsiga fjortisar som kaxar sig mot allt och alla;D me loves!

igår var en helt händelselös dag så jag skippar att berätta om den...
Idag däremot har jag hunnit med en del:) hade bara en lektion ( 9.30-10.30 ). Gick sedan med lilla Viktor upp på stan och shoppade skoltillbehör åt honom. ja, sen tog vi bussen till Karlslund med Sara-underbara för att ändra ridlektionstid...vilket slutade med att vi sket i allt vad hästar heter...tråkigt som fan:/
o sen blev det film för mig och viktor, 8 Mile för att vara exakt:)
mysigt som sjutton:) och jag har lärt mej skjuta gummisnoddar!!!!:D

Dildon Sven har ersatts med Holy, I am the one:) nöjda nu?!

be my bitch?(A)

tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0