3dje Världskriget:O

rum

Igår bröt tredje världskriget ut här hemma. likt så många gånger tidigare. det var inte så roligt. för Mica blev arg, o hon tycker inte om att bli arg...då börjar hon alltid gråta. vilket är ganska jobbigt när man har cam på:P
Anyhow, ska börja leta lägenhet redan nu, för ingen här verkar stå ut med mig...och jag står *verkligen* inte ut med dom. tråkigt nog! Men hittar nog nått place snart. annars blir det väl att bo hos min underbara fader som jag träffar max en gång i månaden...

Får inte glömma att Emil spottar snor en halvtimme varje morgon:) *intresseklubben hoppar av Lycka*
tror Johnny Depp kmr finna det ytterst sexigt;) måste verkligen skrivas med i ansökan om gruppsexet^^

Och på bilden ser ni mitt ny möblerade rum...en liten del av det:P men visst ser det hemtrevligt och mysigt ut?! jag har än en gång lyckats! kanske ska man fundilura på att bli inredningsarkitekt?
nää...det orkar jag inte^^

Skulle ha gjort modellfotografering idag, men enligt fotografen var inte vädret att räkna med. så det skjuts upp till början av nästa vecka:) skulle ta med en pojkvän sa han...kan bli *vissa* svårigheter på den punkten^^

jaja,  nu ska jag återgå till mina samtal med Emil och Mauricio;)
Tjingeling(L)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0