Lägenhetsfix och lite annat smått och gott.

Jag måste få ge er ett tips. Ett sjukt bra tips. Se Sherlock Holmes på bio!
Det kan vara en av årets bästa filmer. Eller kan och kan, det ÄR en av årets bästa filmer. Ruskigt bra skådisar, spännande handling och fina miljöer. Jag gillart!

Har sprungit runt lite på stan och köpt lite saker till min nya lya. Lite grejor som höjer mysfaktorn. Levande ljus och en fin tavla. Har planer på att köpa stora kuddar till sängen och ett fint överkast, så man kan ha den som en provisorisk soffa tills jag hittar en passande. Någon som vet var man får tag på sådana?
Ska ta mig en tripp till Ikea när lönen har trillat in. Har en lång lista på saker som ska köpas där. Alltifrån glas till taklampor, handdukar till hyllor.
Inredning är roligt, ta mig tusan.

Har även planer på att utöka mitt kattgäng med en till hårtuss. Kasper kan behöva lite sällskap, så nu letar jag för fullt. Men det är svårt att hitta när man är kräsen. Ingen som känner någon som har en kull?

Svartsjuka är så sjukt jävla jobbigt. Jag är en galet svartsjuk tjej, men vissa saker tar emot mer än andra. Det värsta är att jag hatar att visa när jag känner av det. Jag försöker hålla tyst, men blir då istället världens största bitch. Usch. Hjälp mig, snälla.


Syskonskaran plus världens bästa kusin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0