Voodo, någon?

Idag undrar jag lite över vem som totalkrossar mig med en voododocka eller liknande idag?
Dagen började med att jag fick packa ihop halva lägenheten, kanske inte sådär dunderjobbigt men jag är lat och har ett hemskt morgonhumör. Därefter fick jag sms om att min kära kamera hade anlänt till AudioVideo och att jag kunde hämta den, sagt och gjort. Jag packade med största möjliga lycka upp min kamera. Satte på den. Tog kort. Insåg att den bara har minne nog för 3 kort. 3 kort. Det var nog de mest bortkastade 900 kronorna jag lagt ut på någonting. Så, den åker tillbaks till lagret.
Till lunch tänkte jag gå ut och köpa mig lite mat. Men eftersom att oturen har bestämt sig för att jävlas med just mig idag så gick det inte så bra. Vår dörr låser sig direkt då man stänger den och jag glömde mina nycklar på insidan. Även mobilen blev kvar. Jag fick helt enkelt sätta mig ned i trappan med min mat, mina tidningar och min nyinköpta bläckpenna för att fördriva 4 timmar i ensamheten.

Så, vad mer kommer hända? Jag väntar med spänning.



( Tills dess bjuder jag på en rolig bild)


Kommentarer
johan

Du vet att du kan köpa 2g minne för typ 70kr va? då har du plats för ett par hundra kort! :P

2009-09-28 @ 23:24:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0