Pissråtta.

Vissa saker gör mig ledsen. Riktigt ledsen.
När jag känner mig orespekterad och trampad på. Det händer extremt sällan då jag har en ganska stor självdistans och borstar elaka kommentarer av axeln som att de aldrig uttalats.
Vissa saker kan jag dock inte undvika att ta åt mig. När folk jag tycker om, i detta fall väldigt mycket, påpekar att jag skulle vara lätt, värdelös och allmänt utbytbar.
Nu tar jag saken i egna händer och kastar tillbaks bollen av skit. Du är värdelös, du är så jävla lätt och galet utbytbar ska du veta.
Så, nu känns det iallafall lite, aningens, pytte bättre.

Jag är bra. Jag är snygg. Jag är värd något mycket bättre. Jag är värd respekt.


Kommentarer
mackan

klart att du e..gud hade en bra dag när du skapades. vackra, smarta du;)

2009-09-23 @ 21:37:07
URL: http://itsnice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0