Partey!

Party party party. Det är vad livet i Örebro går ut på. Inget ont med det, egentligen. Jag gillar läget just nu.
Igår börjades kvällen med en förfest hemma hos Linus Waerner, som jag inte hade träffat på år och dagar. Ordagrant. Det var verkligen länge sedan. Vi satt där och hade det mysigt till vår chaufför ramlade in och vi stack iväg till Satin. Var höll allt folk hus igår?
Inte var de på Satin iallafall.

Ikväll hoppas jag på lite mer folk ute, om jag nu följer med er så långt. Om inte så håller jag tummarna för att förfesten blir toppen.
Jag har åtminståne köpt lite nya kläder så jag känner mig ny och fräsch för kvällen. Massa färg. Massa glans. Tipptopp!





Kommentarer
Andreas

goodlooking :)

2009-09-26 @ 21:35:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0