Namnsdagsbarnet.

" Ett namn kan betyda så mycket. En identitet."

Yesbox, mina vänner. Idag har man namnsdag. Grattis till mig!
Min mamma har alltid vara supportande vad gäller mina intressen och mina framtidsdrömmar. Så, dagen till ära hade hon köpt en fin, rosa liten bok med titeln "Sex och kärlek". Fin gest tycker jag!
Nu ska jag alltså läsa och lära mig allt. Om inte för min egen skull så för vänner och kanske framtida patienter. Min mamma är bra hon.

Idag ska jag iväg och leka med min Ida som jag inte träffat sedan i våras ( om man bortser från den kvällen då vi var på björnstugan...men det var också länge sedan). Vad vi ska hitta på har jag ingen aning om, men för mig räcker det bra med att bara ta en fika och uppdateras kring vad som pågår i hennes händelserika gymnasieliv.



Hej.


Kommentarer
mackan

grattis på namnsdagen:) firas med prinsesstårta eller;) haha

2009-09-29 @ 17:27:37
URL: http://itsnice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0