Moments like this.

Det är i stunder som dessa jag önskar jag hade pojkvän. Stunder då man har feber. Då man känner sig liten och gosig. Det är just då man ska ha en riktigt omtänksam och mysig pojkvän som fixar en kopp te, en bra hyrfilm, massa godis och en stor famn att krypa upp i.
Jag saknar det. I stunder som dessa. Någon som ställer upp, bara för en kväll?

Snart kommer Maria och Jesper hit och leker med mig. Eller ja, snart och snart. De skulle kommit för typ 2 timmar sedan men har inte fått arslet ur vagnen än så vi får väl se när de klampar in. Jag tänker åtmindståne inte röra mig en milimeter på helaste kvällen. Jag ska bara ligga här, i soffan och mysa.


Hejs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0