Hur kommer det sig...

Hur kommer det sig att man blir tröttare ju mindre man gör?
De dagarna i somras då jag jobbade över 12 timmar, kom hem och skulle sova då var jag klarvaken. Idag när jag verkligen inte har gjort någonting alls då är jag helt slut. Är det bara min kropp som är helt galen eller har andra samma problem?

Imorse hade jag en såndär mysmorgon. En sådan man hade när man var jätteliten. Man gick upp, drog med sig duntäcket till soffan för att sitta där och äta frukost samtidigt som disneydags kördes på tv:n. Remember?
Jag dissade visserligen disneydags och körde på Rachel Ray. Men mjölken och cocopopsen var med. Funkar alltid när man känner sig gosig och småsjuk.

Har hittat någon form av kollektiv i Norge som vi ska prata lite med. Vore ju skönt om vi alla kunde bo ihop men samtidigt träffa nya människor. Finns en hemsida för svenskar som håller i allt sånt där, hjälper till med jobb gör de tydligen också. Toppen för oss som inte kan och inte vet.


Nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0